Klantenservice
Welkom bij de klantenservice van Mastour
Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Ook vind je informatie over alle manieren waarop je bij Mastour kunt betalen, kun je onze leveringsvoorwaarden lezen en kun je te weten komen wat je moet doen als je een artikel wil retourneren.
Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
MEESTGESTELDE VRAGEN | FAQ’s
Waar blijft mijn bestelling?
De levertijd voor Nederland is 1 tot 2 werkdagen. Tenzij anders aangegeven in de productomschrijving, Meestal wordt jouw bestelling, mits op voorraad en voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden, deze heb jij dan de volgende werkdag in huis! Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang jij een track en trace nummer via e-mail.
Wat zijn de verzendkosten?
Je betaald per bestelling binnen Nederland €4,95 verzendkosten. Deze worden in jouw winkelmandje bij je bestelling berekend.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Alle producten van Mastour kun je retourneren of ruilen. Als het niet past of is het toch niet wat jij had verwacht dan stuur je het heel makkelijk terug, door middel van het retour blad bijgevoegd in de factuurmail. Na ontvangst van jouw retour, ontvang jij jouw aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw rekening.
LET OP! Retourneren of ruilen kan uiterlijk binnen 14, indien:
- Het artikel onbeschadigd is
- De artikelen ongedragen zijn en de Mastour tags nog aan het artikel zijn bevestigd.
- De retourzending voldoende gefrankeerd is.
Ik wil mijn bestelling of artikel retourneren, wat moet ik doen?
Is het item niet naar verwachting? Dan kan je het artikel uiteraard retourneren. In de mail tref je een retourformulier aan. Hierin vermeld jij jouw, te retourneren, artikel en reden van retour. Vervolgens kun je het retour samen met het retour blad (op eigen kosten) terug sturen naar het Mastour afzender adres, dat op jouw pakketje staat weergegeven. Wij dienen het retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben. We zullen vervolgens het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer.
Waar moet ik op letten als ik mijn bestelling wil retourneren?
- – Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
- – De kosten van retourzending zijn voor de afzender
- – Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 werkdagen het geld terug storten op je rekening.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je kan betalen met:
- iDeal (internetbankieren)
- Bancontact (voor Belgische klanten)
Alle betalingen worden uitgevoerd door Mollie Payments en vinden plaats via een beveiligde verbinding (SSL). Dit is niet zichtbaar voor anderen. Je gegevens worden gecodeerd verstuurd.